Atelierele de vară au început. Cu oaspeți din Suedia

Atelierele de vacanță au început cu oaspeții noștri din Suedia. Yvette Larsson (fondatoarea proiectului The Bucharest Lounge), suedeza care vorbește atât de frumos despre România, a poposit la noi pentru mai multe zile împreună cu copiii ei, Erik și Emma.
Am avut ateliere de gătit și de joacă, în care am primit și am dăruit, ne-am exersat engleza și am descoperit limbajul universal al copilăriei și al jocului.

Yvette a fost la noi și de Crăciun. I-a plăcut, așa că și-a dorit să revină împreună cu copiii, pentru copii. Mulțumim!

ATELIER DE GĂTIT

schimb de experiență suedezo-român: ”swedish bombs” și salată de vinete:

ATELIER DE JOACĂ:

Swedish and Romanian games.
Brännboll; Ett, två, tre – ost! / 1,2,3 la perete stai!; hip-hop-stop; Mă duc la piață/I go to the market; Țară, țară, vrem ostași etc.

LiveScience: Astacus astacus / crayfish / racul de râu

Lasă un răspuns

