Şezătoare cu dichis literar: Mihai Eminescu

Luna ianuarie ne-a provocat la o întâlnire inedită pentru noi. O întâlnire avându-l ca temă pe Mihai Eminescu. Toţi cei care au avut drag şi disponibilitate au putut prezenta un moment închinat celui pe care îl cunoaştem atât de puţin…

Am vorbit despre dragostea lui faţă de Biserică şi neam, despre campaniile sale jurnalistice din presa vremii, despre cât de mult ni s-a furat din Eminescu şi cât de trunchiat ne-a fost prezentat la şcoală.

Am recitat, am pus în scenă Scrisoarea a III-a, am cântat, am admirat tabloul realizat pentru această ocazie de buciumeanul nostru Florin Pandrea.

Eminescu.

Lasă un răspuns

