2% pentru biserica din satul tău – 2012

Pentru cei care doriţi să completaţi formularul 2% pentru Parohia Ortodoxă Bucium, iată documentul:

declaratia230 PAROHIA BUCIUM

Detalii despre acest mecanism am dat anul trecut, aici.

Mult spor în cele bune, tuturor!

2 gânduri despre „2% pentru biserica din satul tău – 2012

  1. Ziua buna,
    Am doi colegi care au fost de acord sa doneze pt dvs cei 2%: Mircea Cioara ( ardelean si el) si Elena Comanescu.
    Din pacate eu am donat altei biserici, inainte de a afla ca se poate face acest lucru pt Bucium…
    Cu bine,
    Celia Csegedi ( Boac)

  2. Hristos a Inviat !

    Multumim pentru aceasta disponibilitate. Imi cer iertare ca raspundem asa de tarziu la comentariu insa a fost o perioada foarte aglomerata si incarcata.
    Va dorim mult spor in toate cele bune si sa auzim de bine.
    Pr. Marius Corlean

Lasă un răspuns

