Venirea Sfântului Nectarie


Părintele Matei, staretul de la Şinca, prin dragostea căruia am primit părticica din sfintele moaşte, a adus şi racla cu sfintele moaşte de la mănăstire.

Am intrat în sat pe care l-am înconjurat într-o procesiune cu sfintele moaşte.

Ectenie la răscruce:





Lumea a plecat, iar noi am rămas cu Sfântul Nectarie, pe care Părintele Matei l-a declarat acum un fiu al satului Bucium, un membru al familiei noastre la care să apelăm întotdeauna cu încredere, orice greutăţi am avea.

Pzb. Natalia

Lasă un răspuns

